Sosyal Medya Yönetimi ve Dijital Ticaret
Sosyal Medya Yönetimi ve Dijital Ticaret programı, öğrencilere günümüzün Pazarlama, İletişim, Web ve Mobil Teknoloji alanlarında başarı göstermiş bir biçimde çalışmak için lüzumlu olan 14 kurs sunmaktadır. Bu Yeni Medya uzmanlığı, bütün Avrupa'da türünün tek örneğidir. Collegium Civitas, akademinin geleneksel teorisinden, laboratuarda simüle edilmiş bir iş ortamında 14 kurstan 11'iyle uygulamalı öğrenmeye odaklanmaktadır. Öğretim görevlileri, kendi ders alanlarında internasyonal düzeyde etkili uygulayıcılar ve uzmanlardır. Bu, öğrencilere müşterilerle çalışma, somut iş planları oluşturma ve reel kampanyaları çözümleme etme tatbiki edinim sağlar. Bu öğrenim tasarımı, staj fırsatları ve sanayi anlayışı ile en aktüel ve kanıtlanmış uygulamaları sağlar. Öğrenciler; kamu ve özel sektörde dijital iletişim ve toplumsal medya alanlarına hazırlamak için teknik araçları ve yaratıcı uygulamaları yeni medya ve kontakt trendleriyle birleştiriyor.
Buna ek olarak, oldukça uluslu topluluğumuz, toplumsal, kültürel ve politik normların yanı sıra ustalaşmış stratejik ittifaklar hakkındaki nadir görülen bilgilerle aktüel vakalar ve değişen uygulamalar hakkındaki paha biçilmez bir akran perspektifi sunar.
Öğrenciler, tüm bir Sosyal Ağı (ör. Facebook, Google, YouTube, Pinterest, Instagram, Snapchat ve Twitter) nasıl oluşturup yöneteceklerini bilerek bu lisans programından mezun olurlar. İş ve toplum üzerindeki verilerin etkisini en iyi şekilde değerlendirmek, raporlamak ve kar sağlamak için kampanyaları ve içerik iletişimlerini tasarlamak, geliştirmek, uygulamak ve ölçmek için bir ürünün yaşam döngüsündeki tüm dijital pazarlama stratejisi adımlarını gerçekleştirecekler.
Bu kursları, Dijital Pazarlamacı, İçerik Yöneticisi, Sosyal Medya Analisti, İletişim Koordinatörü, Halkla İlişkiler Yöneticisi, Veri Stratejisti, YouTube Kanal Düzenleyicisi, Vlogger, Sosyal Video Yapımcısı ve daha fazlası olarak çalışmayı planlayanlara fayda sağlamak için düzenledik.
Avrupa'da türünün tek örneği olan bu program, sosyal medya pazarlamasında önde gelen bir uzman olan MBA'den Lisa Marie Bochneak tarafından denetleniyor. Yaşadığı ve çalıştığı 8 ülkede pazarlama ve medya arenalarına dalmış durumda kaldı ve Baskı, İnternet ve TV için yüzlerce reklamın yanı sıra Seyahat, Politika ve Akademi için yazılar yazdı. 17 yıldır Chicago, Boston, Varşova ve Prag'da MBA, Yüksek Lisans, Lisans ve Yönetici programlarına pazarlama ve uluslararası işletme dersleri veriyor. Harvard’s Extension School'da düzenli bir misafir öğretim görevlisi ve eğitmen.
Aşağıdaki becerileri edineceksiniz:
modern pazarlama tekniklerinin, özellikle sosyal medya için nasıl kullanılacağı;
sosyal medyada stratejiler nasıl hazırlanır ve uygulanır;
sosyal medyada nasıl kampanya oluşturulacağı ve ilişkiler nasıl kurulacağı;
pazarlama araştırma araçları ve araçlarının nasıl kullanılacağı;
şirketin imajının nasıl analiz edileceği ve değişikliklerin nasıl gerçekleştirileceği;
bir ürünün ve şirketin nasıl markalandırılacağı;
ticari kuruluşların piyasa katılımcıları, müşteriler, yükleniciler, topluluk temsilcileri, siyasi otoriteler, medya ve fikir oluşturucu çevrelerle nasıl iletişim kurduğu;
nasıl yaratıcı bir şekilde düşünülür ve hareket edilir;
diğer insanlarla nasıl etkili iletişim kurulacağı.
Kariyer olasılıkları:
reklam ajansları,
halkla ilişkiler ajansları,
internet portalları,
uluslararası şirketlerde pazarlama ve tanıtım departmanları,
çeşitli sektörlerden ulusal ve uluslararası şirketler,
sivil toplum kuruluşları,
serbest meslek.