Medya
ve Çeşitlilik Çalışmaları
Spesifik
bir çeşitlilik araştırması ve medya araştırması topluyoruz. Çeşitliliğin ne
olduğunu ve çeşitli boyutlarının ne olduğunu anlayacaksınız. kesişimsellik
nedir? Medya ve gazetecilik kullanımında (çapraz) ayrımcılığa karşı nasıl
davranılır? Çeşitliliği konuşmanın yollarını keşfedeceksiniz. Ne tür bir dil
kullanılması gerekiyor? Kapsayıcı iletişim stratejileri nasıl oluşturulur?
Makaleleri, kitapları, TV koleksiyonunu ve filmleri inceleyecek ve azınlık
gruplarını temsil etmenin uygun ve korkunç uygulamalarını arayabilirsiniz. Ve
sonra konuşabilir ve kişisel temsillerinizi oluşturabilirsiniz. Müfredatta üç
çeşit rehber bulabilirsiniz. Aşağıdakiler dahil olmak üzere standart bilgilerle
ilgili kılavuzlar vardır: Sosyal ve Kültürel Çeşitliliğe Yaklaşımlar, Stereotipler
ve Önyargı. Engellilik, cinsiyet, etnik azınlık, queer ve yaş dahil olmak üzere
çeşitlilikle ilgili kurslar. Ayrıca, medya ve tebliğ ile ilgili kılavuzlar da
vardır ve bunlar arasında şunlar bulunur: Sosyal tebliğ, Medya ve İletişim
Araştırmaları, Medyada Etik, Medya bültenleri analizi. Çeşitli koçluk
stratejileri sunuyoruz ve atölye çalışmaları, vaka araştırması dahil olmak
üzere tamamen enerjik yöntemlere dikkat ediyoruz. Medya ve Çeşitlilik
Çalışmaları'ndan mezun olduğunuzda, sosyal araştırma, sosyal tebliğ ve
çeşitlilik araştırmalarında belirli bir bilgi ve beceriye sahip olabilirsiniz.
Olası
istihdam beklentileri:
Halkla İlişkiler ajansları ve departmanları
Kurumsal Sosyal Sorumluluk departmanları
Geleneksel ve dijital medya, gazetecilik
Düşünce kuruluşları, araştırma, analitik ve uzman
merkezleri
Kamu ve hükümet idari organları
Sivil toplum örgütleri