MÜŞTERİ HİZMETLERİ DİPLOMA EĞİTİMİ – AKŞAM
Kursa Kabul Şartları: Lise veya üstü diploması, IELTS 4.0 / TOEFL IBT 35
Başlangıç Tarihleri: 4 Ocak 2021 / 1 Şubat 2021 / 1 Mart 2021 / 29 Mart 2021 / 26 Nisan 2021 / 25 Mayıs 2021 / 21 Haziran 2021 / 19 Temmuz 2021 / 16 Ağustos 2021 / 13 Eylül 2021 / 11 Ekim 2021 / 8 Kasım 2021 / 6 Aralık 2021
Kurs Süresi: 48 Hafta
Minimum Yaş: 18
- Müşteri hizmetleri becerilerinde sağlam bir temel geliştirin ve Ağırlama, Turizm ve Perakende ortamlarında giriş seviyesi istihdama hazırlanın
- Farklı durumlarda etkili iletişim kurmayı, sorunları çözmeyi ve müşterilerle nasıl etkileşime gireceğinizi öğrenin
- Uzun yıllara dayanan profesyonel endüstri deneyimine sahip yüksek nitelikli eğitmenlerden bilgi alın
- Günümüzün işverenleri tarafından aranan, etkili iletişim, ekip oluşturma ve işbirliği gibi yumuşak becerilerinizi geliştirin
Program Açıklaması:
Bu program, sizi müşteri ilişkileriyle yönlendirilen işyerlerinde başarıya hazırlayacak ve restoranlar, oteller, moteller, kulüpler, barlar, kafeler, kafeler ve perakende mağazaları gibi organizasyonlarda çalışmak için bir yol sağlayacaktır. Bu yeterlilik ile öğrenciler konaklama hizmetleri, yiyecek ve içecek ve perakende gibi alanlarda uzmanlaşabilir veya küçük işletmelerin ihtiyaçlarını desteklemek için çeşitli becerilerini koyabileceklerdir. Öğrenciler etkili iletişim becerilerini, çatışmayı nasıl yöneteceklerini ve müşteri şikayetlerini nasıl ele alacaklarını, bir ekipte nasıl çalışacaklarını ve müşterilere alakalı bilgi sağlamak için ürün ve hizmet bilgilerinin nasıl geliştirileceğini öğreneceklerdir.
Aile Yanı Yüksek Sezon Detayı: 20 Haziran 2020 – 16 Ağustos 2020 tarihleri yüksek sezon olarak belirtilmiştir. Bu dönemdeki aile yanı konaklamalarına haftalık 25 CAD eklenecektir.
Residence Yüksek Sezon Detayı: 1 Mayıs 2020 – 4 Eylül 2020 tarihleri arasında Campus One yurdundaki konaklama; yemeksiz olarak alınacaktır.