GELİŞMİŞ MÜŞTERİ HİZMETİ UZMANLIĞI CO-OP
Kursa Kabul Şartları: Lise veya üstü diploması, IELTS 4.5 / TOEFL IBT 53
Başlangıç Tarihleri:
Kurs Süresi: 56 Hafta (28Hafta Akademik Eğitim + 28Hafta İş Deneyimi)
Minimum Yaş: 18
Program Açıklaması:
Dünyanın dört bir yanından müşteri hizmetleri profesyonel öğrencileriyle tanışın, hizmet sektöründe ihtiyaç duyacağınız becerileri geliştirin ve otelcilik sektöründe başarılı olmanıza yardımcı olacak güven, bakış açısı, beceri, bilgi ve güdüyü geliştirin.
Bir müşteri hizmetleri çalışanının temel görevleri, soruları yanıtlamak, sorunları çözmek ve özenli ve verimli hizmet sağlamaktır. Bu bakımdan başarı, çalışanın müşterilerle kişisel düzeyde bağlantı kurma becerisine bağlıdır. Bu amaçla, bu program, uygun tutumlar oluşturma, güçlü ilk izlenimler oluşturma, hem sözlü hem de sözsüz olarak iyi iletişim kurma ve - en önemlisi - müşterinin ihtiyaç ve isteklerini tam olarak anlama ile ilgili becerileri öğretecektir.
Aile Yanı Yüksek Sezon Detayı: 29 Mayıs 2021 – 4 Eylül 2021 tarihleri yüksek sezon olarak belirtilmiştir. Bu dönemdeki aile yanı konaklamalarına haftalık 20 CAD eklenecektir.