Hakkında
Reklamcılık ve Halkla İlişkiler stratejisini ana dalları olarak inceleyen öğrenciler, esas olarak reklamcılık, Halkla İlişkiler ve diğer tanıtım biçimleriyle ilgili pazarlama iletişimi ile ilgili konulara odaklanır. Uygulamalı dersler ve çok sayıda atölye çalışması sayesinde öğrenciler sadece medya ve reklam pazarını tanımakla kalmaz, pazar araştırma yöntemlerini öğrenir, aynı zamanda medya planlama, muhasebe ve metin yazarlığının ticari sırlarını pratikte öğrenirler.
Çalışmalar sırasında edinilen bilgi ve pratik beceriler, mezunların medya görevlileri veya sözcüleri, tanıtım uzmanları ve imaj uzmanları olarak reklam ve halkla ilişkiler ajanslarında işe girmelerini sağlayacaktır.
Kabul kriterleri
Başvuru Formu,
Mezuniyet belgesinin aslı veya aslı,
1 adet 35 x 45 mm formatında fotoğraf, 300 dpi çözünürlükte, 456 x 368 (yükseklik-genişlik) piksel boyutlarında JPG formatında renkli bir fotoğraf,
400 PLN tutarındaki giriş ücretinin Üniversitenin banka hesabına yatırıldığına dair belge
Onaylı tercümesi ve apostil tasdikli veya belge tasdikli mezuniyet belgesi,
Pasaport fotokopisi,
Sigorta poliçesi,
Sahibinin Polonya'da eğitim görebileceğini onaylayan tıbbi sertifika,
Polonya dili bilgilerini doğrulayan sertifikanın bir kopyası. Böyle bir belgenin yokluğunda - Başvuru Sahibinin dil yeterlilik düzeyine ve Başvuru Sahibinin Polonya'ya gelmesi üzerine Üniversite tarafından düzenlenen dil sınavına girmesine ilişkin beyanı.