Veri Bilimi ve İş Analitiği MSC
Varşova Üniversitesi İktisadi Bilimler Fakültesi'ndeki Veri Bilimi ve İş Analitiği Programı, öğrencilere olağanüstü veri bilimi bilgisi sağlayan tam zamanlı olarak dört dönemlik bir programdır. Veri bilimi, verilerden bilgi elde etmek için farklı bilimsel yöntemleri birleştirir. Veri Bilimi, piyasada oldukça talep gören nicel analizin hızla genişleyen bir parçasıdır. Popülerliği, uygun şekilde kullanılan büyük miktarda (büyük) verinin kullanılabilirliğini yansıtır ve iş için büyük fırsatlar sunar. Veri Bilimcisi, geniş bilgi ve veri analizi, ekonometri ve makine öğrenimi becerilerini, BT programlamasını, hepsi birlikte onları son derece arzu edilen uzmanlar haline getiren sosyal becerilerle birleştirir. Kurslar esas olarak R i Python yazılımına dayanmaktadır. Öğrencilerimize mümkün olan en iyi gelişimi sağlamak için, sadece yerinde en kaliteli kursları sunmakla kalmıyoruz, aynı zamanda DataCamp eğitim platformuyla (datacamp.com) işbirliği yapıyoruz ve öğrencilerimiz tüm DataCamp kurslarına ücretsiz olarak erişebiliyor. Veri Bilimi ve İş Analitiği programı, çok iyi bir Veri Bilimcisi olmak için gerekli tüm bilgi ve becerileri verir. Zorlu BT ve analitik derslere ek olarak, program mikroekonomi, makroekonomi, finans, iletişim ve öz sunum, müzakereler veya işletmeler için vaka çalışması alanlarındaki dersleri içerir. Eğitim 2 yıl / 4 yarıyıl sürmektedir.
Kariyer perspektifleri
Sağlam teorik ve ampirik arka plan, mezunların değişen işgücü piyasasının taleplerine esnek bir şekilde adapte olmalarını sağlayacaktır. Çalışma yerleri prensipte gelişmiş veri analizine ihtiyaç duyulan her kurum / şirket olabilir. Veri Bilimcisi becerilerine ihtiyaç duyulan kurum / şirket ve departmanlarına örnekler:
Bankalar, Aracı Kurumlar, Finansal Kiralama Şirketleri, Yatırım Fonları, Sigorta şirketleri, FinTech şirketleri vb. Finans ve Sigorta kurumları (Risk Departmanı, Satış Departmanı, Strateji Departmanı, Pazarlama Departmanı vb.);
Büyük Şirketler (Satış Departmanları, Pazarlama Departmanları, İş Geliştirme Departmanları vb.);
Telekomünikasyon şirketleri;
Pazarlama şirketleri;
İlaç şirketleri (Klinik Araştırmalar departmanı);
Medya Evleri;
Danışmanlık şirketleri.